Forskel mellem versioner af "Diskussion:Henning Luxhøj"
Fra Bjørnen og Stenen
SBC (diskussion | bidrag) |
SBC (diskussion | bidrag) |
||
| (En mellemliggende version af en anden bruger ikke vist) | |||
| Linje 2: | Linje 2: | ||
Nej nærmere den evige to'er. Vil du købe ham? Han er frisk på æventyr!<br>--[[Bruger:SBC|SBC]] ([[Brugerdiskussion:SBC|diskussion]]) 1. apr 2026, 12:25 (CEST) | Nej nærmere den evige to'er. Vil du købe ham? Han er frisk på æventyr!<br>--[[Bruger:SBC|SBC]] ([[Brugerdiskussion:SBC|diskussion]]) 1. apr 2026, 12:25 (CEST) | ||
| + | |||
| + | Nøh, men tænkte bare, at han med sin historik og Ranums alder måske kun er blevet i reserverollen, fordi han står på spring.<br>--[[Bruger:Bjørnen|Bjørnen]] ([[Brugerdiskussion:Bjørnen|diskussion]]) 1. apr 2026, 17:19 (CEST) | ||
| + | |||
| + | Der er ingen synderlige tanker bag. Han er bare blevet i klubben, men har aldrig formået at tilkæmpe sig pladsen som første valg.<br>--[[Bruger:SBC|SBC]] ([[Brugerdiskussion:SBC|diskussion]]) 2. apr 2026, 21:16 (CEST) | ||
Nuværende version fra 2. apr 2026, 21:16
Er han udset til at overtage efter Albert Ranum?
--Bjørnen (diskussion) 31. mar 2026, 18:45 (CEST)
Nej nærmere den evige to'er. Vil du købe ham? Han er frisk på æventyr!
--SBC (diskussion) 1. apr 2026, 12:25 (CEST)
Nøh, men tænkte bare, at han med sin historik og Ranums alder måske kun er blevet i reserverollen, fordi han står på spring.
--Bjørnen (diskussion) 1. apr 2026, 17:19 (CEST)
Der er ingen synderlige tanker bag. Han er bare blevet i klubben, men har aldrig formået at tilkæmpe sig pladsen som første valg.
--SBC (diskussion) 2. apr 2026, 21:16 (CEST)