Diskussion:Næsbo fB

Fra Bjørnen og Stenen
Skift til: Navigation, Søgning

Jeg ville jo så konsekvent bruge »Næsbo fB« eller »Næsbo FB« når klubben nævnes.
--Bjørnen (diskussion) 9. apr 2026, 09:15 (CEST)

Enig! Men det er stort arbejde at rette alle steder.
--SBC (diskussion) 9. apr 2026, 11:37 (CEST)