Diskussion:Ronny Henderson

Fra Bjørnen og Stenen
Skift til: Navigation, Søgning


Der er diskrepans mellem teskten og profkortet. Hvornår fik han kontrakt?
--Bjørnen (diskussion) 10. jan 2026, 14:31 (CET)

Sidder i et dyrt tog (480kr 😕 mod en Flixtur i morges for 120kr), men måske er det fordi jeg næsten er alene, så er det jo dyrt at opretholde længdebanen. Viktors hus kræver ny tagkonstruktion, men de er stadig positive.
Hvad pokker er diskrenpansen i teksten? Han fik kontrakt for sæson 36 i første omgang men forlængede herefter med 37 og 38. Det er da også hvad der står på profkortet.
--SBC (diskussion) 10. jan 2026, 18:38 (CET)