Diskussion:Finn Tonsen

Fra Bjørnen og Stenen
Skift til: Navigation, Søgning

Hmmm... Hvordan er ham her blevet optaget på Trænerskolen?...
--Bjørnen (diskussion) 16. jan 2026, 09:03 (CET)

Der var nogle sæsoner i starten hvor vi ikke helt havde defineret reglen "ENTEN prof ELLER landsholdsspiller" hvorfor jeg har en god håndfuld, der ikke lever op til kravene, men som enten var på skolen eller endda havde dimitteret inden det blev slået fast med syvtommersøm.
--SBC (diskussion) 16. jan 2026, 09:30 (CET)