Forskel mellem versioner af "Baptiste Orfèvre"
SBC (diskussion | bidrag) |
SBC (diskussion | bidrag) (→Instruktør) |
||
| Linje 12: | Linje 12: | ||
33: [[Entering in Silence]] - [[MegaFilm]] - '''[[CCAA]]'''<br> | 33: [[Entering in Silence]] - [[MegaFilm]] - '''[[CCAA]]'''<br> | ||
34: [[Message from God]] - [[AS Films]]<br> | 34: [[Message from God]] - [[AS Films]]<br> | ||
| − | 35:<br> | + | 35: [[Umbrella and Cane]] - [[AS Films]] - Egentligt en mere mainstream film og tjenestefolk i et fint hus. De forelsker sig og der er gyserlignende elementer<br> |
36:<br> | 36:<br> | ||
37-38: Optaget af forberedelserne til sin næste film:<br> | 37-38: Optaget af forberedelserne til sin næste film:<br> | ||
Versionen fra 9. jun 2022, 17:20
Instruktør født i 992 i Forquanesian.
Især kendt i det alternative og eksperimenterende teatermiljø.
I 32 instruerede han den eronesiske gyserfilm Mélodie obscurité med musik af musikeren Didier Sonier (kendt fra bl.a. reggaegruppen Jamaica). Nicolette Cano fik lidt overraskende en CCAA for bedste birolle.
Året efter fik han chancen med gyserkomedien Entering in Silence, som han selv fik en CCAA for som bedste instruktør og dermed fik han sit gennembrud internationalt.
I årene 37-39 arbejdede han nærmest på fuld tid for at skabe sin egen film The Invisible Boy, der har elementer fra gysergenren men også er en klassefil,-
Instruktør
32: Mélodie obscurité - AS Films
33: Entering in Silence - MegaFilm - CCAA
34: Message from God - AS Films
35: Umbrella and Cane - AS Films - Egentligt en mere mainstream film og tjenestefolk i et fint hus. De forelsker sig og der er gyserlignende elementer
36:
37-38: Optaget af forberedelserne til sin næste film:
39: The Invisible Boy stort opsatfilm med elementer fra gysergenren, hvor han selv har lavet manus og brugt meget tid på at finde egnede steder i Eronesian til at optage.
.